İki Peri Masalı…

>bebek ve iş – 1

Posted on: Aralık 13, 2010

>Aydişko doğmadan önce evden çalışıyorduk, ortakla beraber. Zaten kötü giden işlerimiz, bebişin doğumuyla nerdeyse tamamen durdu. 3 sene önce başlamıştık heyecanla, başlarken asıl amacımız kendi markamızı kurmaktı ama bunun için yıllardır çalışıp deneyim sahibi olduğumuz konuda ilerlemek, daha sonra markamızı oluşturmaya-geliştirmeye çalışmak üzerine plan yapmıştık. Çok uğraştık, geceledik, sabahladık, çok kapılar açıldı, sonra kapandı, çok güzel işler başardık, bazen de çok güzel dediğimiz işler kötü sonuçlandı, ama..

Ama bebeklerle birlikte aynı performansı gösteremeyeceğimiz noktaya geldik, dönüm noktasına. Şu ana kadar yaptığımız işi artık bırakma noktasına..Ve artık çok çok kıymetli olan zamanımızı ve enerjimizi sadece ve sadece bebeklerimize ve Deyda’ya ayırma noktasına..Bebeklerimizle birlikte onu büyütme hayalimize adım atmaya..

“Çocuk da yaparım kariyer de” çok zor bir denklem. Daha önce kariyeri olan kadının kariyeri bırakıp sadece çocuğuyla olması da çok zor. Aydişko’yla çok çok mutlu geçirdiğim şu 8 aylık dönemde bazen kendimi ofis ortamında çalışırken hayal ettiğimi itiraf ediyorum. Ondan sıkılmak veya yorulmak değil bunun sebebi, sadece daha önceki ben’i hatırlıyorum, kendi başımayken yaptıklarımı. Kesinlikle “ah keşke” demiyorum. Ama bebek bakmak dışında kendimi işe yarar hissetmek de istiyorum, kimse yanlış anlamasın sadece bebek bakanlar işe yaramıyor demek değil istediğim, benim yapım, alışkanlıklarım, geçmişim böyle, ben böyleyim, birşey yapmam lazım.

O yüzden yeni bir dizi olarak yazayım dedim yaşayacaklarımızı, maceramız başlayacak, çok yakında…

herşey çok güzel olacak biliyorum..

Ayda’nın annesi

2 Yanıt to ">bebek ve iş – 1"

>Pericim seni çok iyi anlıyorum. Bende kriz yüzünden işsizdim, uzun yıllar çalışma hayatının getirdiği disiplin, üretkenlik ve sosyalliğe çok alışkındım biraz sabredip yeni işe bebeğim doğduktan sonra 5-6 aylıkken başlarım dedim. Bebeğim doğdu 1 yaşına gelsin öyle dedim şuan kızım yaklaşık 6.5 aylık ve ben kendimi birkaç ay sonra kızımla geçirdiğim o tatlı zamanları bırakıpta işe başlamak için hiç hazır hissetmiyorum:) ne olacak bu durumum ilerleyen aylarda göreceğiz :))Bu arada bir blog kurma çalışmaları içindeyim feci halde acemiyim :)

>Sevilciğim çok zor kararlar, hayırlısı olsun. Blogunu bekliyorum, haber ver hemen izleyemeye alayım :)

Bir Cevap Yazın

    • ikizbuyutmek: Öncelikle 41 kere maşallah.Okurken ilk doğum günleri geldi aklıma ne heyecanlı oluyor:)) Bu aralar uykusuzluğu kesin dişlerindendir.Köpek di
    • periayda: Sağol Eylem, size de hayırlı olsun, hiç elim varmıyor yazmaya buraya henüz :)
    • Eylem Atilgan: Hayırlı olsun! Güle güle kullanın.

    Kategoriler

    Takip Et

    Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

